Sms marketing jest narzędziem marketingu bezpośredniego. Polega on na wysyłaniu ofert za pośrednictwem sms. Sms marketing to jedna z najtańszych form kontaktu z klientem. Tańszy jest tylko faxmailing. Na chwilę obecną w Polsce zarejestrowanych jest ok. 41 mln. kart sim. Oznacza to, że przynajmniej jeden tel komórkowy posiada praktycznie każdy. Kampanie sms pozwalają na dotarcie do każdej firmy (osoby decyzyjnej) w bardzo krótkim czasie, nie generując przy tym wysokich kosztów
Na dzień dzisiejszy posiadamy jedn± z największych baz telefonów komórkowych do prezesów, właścicieli firm w Polsce.
Znajduje się w niej ponad 400 000 firm, które podały nam swój nr. tel. komórkowego.
Do każdej z nich mamy przypisany adres, telefon, osobę kontaktow± oraz grupę branżową.
Baza jest na bierząco aktualizowana. Na każdą bazę otrzymasz gwarancję 100% aktualności.
Możliwy jest podział na operatorów komórkowych.