E-mail marketing - forma marketingu bezpośredniego wykorzystująca pocztę elektroniczną jako narzędzie komunikacji. Obejmuje ona analizowanie, planowanie, realizację i kontrolę takich procesów jak:
Do podstawowych zadań e-mail marketingu zalicza się budowę lojalności konsumenckiej, tworzenie określonych relacji z odbiorcami, budowę pożądanego wizerunku firmy bądź organizacji, sprzedaż. Najpopularniejszymi narzędziami e-mail marketingu są: newsletter firmowy, biuletyn wewnętrzny, dzienniki elektroniczne, reklamy w wiadomościach e-mail.
E-mail marketing nawiązuje do koncepcji permission marketingu, zgodnie z którą odbiorca komunikatu marketingowego powinien wyrazić zgodę na jego otrzymywanie. W przeciwnym razie e-mail marketing przeradza się w spam. Najważniejsze działania marketingowe, w których wykorzystywany jest e-mail marketing:
Na dzień dzisiejszy posiadamy jedną z największych e-mail marketingowych baz firm w Polsce.
Znajduje się w niej ponad 780 000 firm, które podały nam swój adres e-mail.
Do każdej z nich mamy przypisany adres, telefon, osobę kontaktową oraz grupę branżową.
Baza jest na bierząco aktualizowana. Na każdą bazę otrzymasz gwarancję 100% aktualności.